| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
michke Newbie
|
Geplaatst: Zo Okt 11, 2009 11:41 pm Onderwerp: michke's Audi A4 |
|
|
Hallo iedereen ,
ben nog niet zo lang lid van het forum maar kende meguiar's toch al een tijdje en heb nu sinds een jaar of 3 een aantal produkten in men bezit en ben ondertussen volledig overtuigd van de kwaliteit en de resultaten die men behaald met meguiar's.
heb nu ook afgelopen zaterdag 10/10/09 een MDD dag mogen beleven en ook al had ik al wat ervaring , toch heb ik nog een aantal zaken opgestoken die dag , bedankt Sven !!
gelijk post ik wat foto's van het geleverd werk , wel van vorig jaar
een kleine toelichting : A4 03/2000 , in mijn bezit sinds 11/2005 en staat spijtig genoeg dag en nacht buiten
gewasen met NXT Generation Carwash
geclayed met Quik Clay waar ik voordien nog
nooit van had gehoord maar wat een effect !!!
Deep Crystal Paint Cleaner
Deep Crystal Polish
NXT Generation Wax
en dit alles volledig met de HAND ! ! !
PS : heb me deze zomer wel een DA machine aangeschaft en bespaart me wel heel wat tijd en spierpijn
Grtz michke |
|
| Naar boven |
|
 |
snoeky Proud forummember
Geregistreerd op: 17-8-2009 Berichten: 74 Woonplaats: Overpelt/Limburg/Belgie
|
Geplaatst: Ma Okt 12, 2009 11:19 am Onderwerp: |
|
|
zeer netjes gedaan hoor!!!
en ja, heb mijn auto ook eerst volledig met de hand gedaan, en idd super resultaten gehaald!!!
nu heb ik ook een G220, en dan krijg je t nog beter met minder moeite te doen
keep up the good work |
|
| Naar boven |
|
 |
admin-Sven Site Admin

Geregistreerd op: 19-12-2005 Berichten: 3209 Woonplaats: Bedrijf : Sint Katelijne Waver
|
Geplaatst: Ma Okt 12, 2009 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
michke, ik heb deze rode wagen inderdaad in levende lijve kunnen ontmoeten als ook uzelve, was tof en de foto's van de mdd zullen weldra online staan
en dat we nog vele poetsverhalen mogen horen of beter gezegd lezen  _________________ Met glanzende groeten,
Sven Meguiar's België |
|
| Naar boven |
|
 |
|