Meguiar's Meguiar's Belux
Werelds meest voortreffelijke auto verzorgingsproducten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoeveel tijd?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Meguiar's Belux forum index -> Introduceer uzelf
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tomellen
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2009 3:03 pm    Onderwerp: Hoeveel tijd? Reageer met quote

Ik lees heel vaak op het forum en gebruik ook heel veel producten van Meguiar's. Meestal heb ik de Gold Class Shampoo, de UQW, en de m16. Elke week steek ik dan ook redelijk veel tijd in het onderhouden van mijn wagen. Daar schuilt nu mijn vraag: hoeveel tijd steken jullie ongeveer in het onderhoud van jullie wagens per week? Natuurlijk zal dit afhangen van hoe vaak de wagen gebruikt wordt. Ik gebruik hem dagelijks maar soms heb ik het toch moeilijk om hem weer in de regen te zetten na uren kuisplezier Smile

Groetjes
Tom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
admin-Sven
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2009 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tom,

leuke topic om te openen, tje hoeveel tijd, soms een uurtje voor het degelijk wassen van de wagen incl velgen, UQD , maar soms kan dit oplopen tot een hele dag of weekend.

Maar we zullen het woord aan onze andere forumlezers (schrijvers) laten en hun reacties afwachten
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Mistertop407
Proud forummember

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2009 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mmm tomellen,

Ik ben zo'n tussen 8 @ 12 uur bezig elke week om mijn wagen te onderhouden zowel binnen als buiten en niet vergeten de moter,
ik schenk ik veel tijd in de zomer aan de velgen Cool
Mijn wagen staat dan ook altijd bijna als nieuwstaat Cool Embarassed

Het is hier echt wel uit de hand gelopen hobby Embarassed

Grtz Mistertop407
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
geert dr
Geregistreerd forumlid

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2009 7:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wekelijks spendeer ik toch een 3tal uurtjes aan 1 auto en we hebben er 2 dus Wink

Vanmiddag ging ik de auto vlug even wassen Rolling Eyes , uiteindelijk werd het wassen, een laagje m16 wax,gevolgd door stofzuigen,stof afnemen van alle kunststoffen en dashboard met Last touch,ruiten binnen en buiten met GlassCleaner Concentrate, nog een laagje UQW en de banden behandelen !

Vlug even wassen werd uiteindelijk 5 uurtjes detailen !! Wink

Addicted to shine !!
Naar boven
tomellen
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2009 11:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel, dat is bij mij ook altijd zo. Vlug even wassen zeg ik dan en voor je het weet ben je aan het waxen, ... Smile 6 tot 8 uur per week is zeker geen uitzondering. Mijn buren weten dat al. Sommige snappen niet dat je er zo lang mee bezig kan zijn, maar ja, het is een hobby als een ander...
Naar boven
joske
Geregistreerd forumlid

BerichtGeplaatst: Za Nov 07, 2009 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

2 a 3 uurkes, maar ik moet bekennen dat het tegenwoordig wel eens eens weekje wordt overgeslagen Sad
ErikB
Geregistreerd forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Nov 09, 2009 2:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel wisselend, afhankelijk van auto, vervuiling, planning, enz....

Een dagje of enkele avondjes na elkaar poetsen (detailen is nog een stap hoger) is wel leuk, maar kan zeker niet elke week.

De dagelijkse auto wordt soms maar 1x per maand gewassen (hij slaapt ook buiten), op andere keren krijgt ie een volledige beurt en wordt ie later op de week nog eens gewassen en nabehandeld. Tijd en weer zijn belangrijke factoren.

De andere auto's worden gepoetst en vertroeteld als het nodig is: na een ritje en/of voor een ritje. Er mag zeker mee gereden worden, maar ik heb graag dat ze mooi in de garage staan.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Meguiar's Belux forum index -> Introduceer uzelf Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: